e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Està més que demostrat que els alumnes aprenen més i millor quan entenen allò que s'espera que aprenguin, participen en les tasques i prenen decisions que els ajuden a ser conscients de les dificultats i els encerts.
L’ordre d’avaluació posa èmfasi en l’avaluació formativa que identifica les dificultats al llarg del procés educatiu i permet prendre les decisions oportunes per assolir els objectius
L'avaluació serà contínua i global, preveurà l'observació sistemàtica de l'assoliment dels objectius educatius i tindrà una visió globalitzada del procés d'aprenentatge
Tot i no determinar la superació de l’etapa, les proves d'avaluació de 4t d’ESO serveixen per fer un diagnòstic del nivell educatiu a l'hora d'acabar la secundària obligatòria.