e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
La publicació ‘Competències per a la vida en el lleure educatiu’ constata que les 7 macro-competències base del currículum definides per l’UNESCO també s’aprenen en el lleure educatiu.
En el marc de l’Agenda 2030, la UNESCO proposa 7 macro-competències com a base del currículum. Aquestes competències es troben a l’escola, però també en el lleure educatiu. Així ho constata una publicació, que avui es presenta, promoguda per l’Aliança 360 i en la qual han participat els principals moviments d’escoltes, esplais i socioeducatius.
Es llança la crida “Centres Educatius 360” que vol impulsar pràctiques de
connexió de l’horari lectiu i no lectiu a escoles i instituts d’arreu de Catalunya.
La crida ha permès fer aflorar i identificar projectes emergents i poc coneguts tant entitats referents i amb llarga trajectòria com d’entitats amb menys recorregut.