e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
La publicació ‘Competències per a la vida en el lleure educatiu’ constata que les 7 macro-competències base del currículum definides per l’UNESCO també s’aprenen en el lleure educatiu.
En el marc de l’Agenda 2030, la UNESCO proposa 7 macro-competències com a base del currículum. Aquestes competències es troben a l’escola, però també en el lleure educatiu. Així ho constata una publicació, que avui es presenta, promoguda per l’Aliança 360 i en la qual han participat els principals moviments d’escoltes, esplais i socioeducatius.
El conte inicia els nens i les nenes en el món de l’art i la bellesa. En l’entorn escolar, a l'esplai o al cau reforçarà la confiança i un bon ambient entre els infants i el mestre o monitors, i potenciarà en els més petits l'escolta activa.
Ja s’ha publicat el document actualitzat al portal de la Generalitat de Catalunya amb els consells pràctics en matèria de prevenció, salut i cura del medi ambient.