L’evolució permanent del món de l’educació en el lleure i les colònies escolars al nostre país ha portat les cases de colònies i albergs a un procés de millora ininterrompuda, que s’ha notat especialment en àmbits com les instal·lacions, els serveis o les activitats pedagògiques.
Hi ha diverses maneres d’abordar la gestió d'aquests canvis a les instal·lacions juvenils; una de les quals és la formació continuada dels professionals que les dirigeixen i hi treballen.
En aquest sentit, l'
ACCAC organitza
un calendari d'accions formatives específiques per a albergs i cases de colònies que ofereix càpsules de coneixement per abordar les necessitats concretes de les instal·lacions des de la comprensió de la realitat del sector i del context actual.
El pla de formació l'imparteixen col·laboradors habituals de l'ACCAC amb experiència directa en les instal·lacions juvenils i cobreix àrees tan heterogènies com la comunicació, les finances, les emergències i accidents, el manteniment de piscines o la prevenció i control de la legionel·la.
La majoria de formacions estan dissenyades per tal que siguin bonificables amb el crèdit que assigna el
Ministeri de Treball i Seguretat Social, gestionat a través de la
Fundació Tripartita.
Les inscripcions es poden dur a terme a través d'
aquest enllaç i, per obtenir més informació sobre el pla, es pot contactar amb l'ACCAC
per correu electrònic o via telefònica, al 93 412 14 37.