Ús de cookies
e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Predicció meteorològica
Actualitzat el 11/03/2015

La Fundació Carulla concedeix els Premis d’Educació en el Lleure

Es tracta de sis guardons destinats a reconèixer projectes, experiències i trajectòries de caràcter educatiu en l’àmbit de l’educació social i del lleure.

La Fundació Carulla ha donat a conèixer els guardonats en les diferents modalitats dels seus Premis d’Educació en el Lleure, que enguany arriben a l’onzena edició i que es lliuraran el proper 16 de març, a partir de les 19 hores, al Palau Robert de Barcelona.

Els Premis d’Educació en el Lleure són sis guardons, dotats amb 4.000 euros cadascun, destinats a reconèixer projectes, experiències i trajectòries de caràcter educatiu en l’àmbit de l’educació social i del lleure.

El guardó en la categoria de Trajectòria ha estat pel Club d’Esplai Bellvitge-Fundesplai, de l’Hospitalet de Llobregat, una entitat pionera en l’esplai diari que ha estat llavor i inspiració per a moltes organitzacions del sector.

El Premi a la millor experiència o projecte que estigui fet per joves i/o adreçat a joves, ofert per la Direcció General de Joventut, ha estat per a "Campaments Generals 2015. Una experiència brillant!", d'Acció Escolta de Catalunya, de Guardiola de Berguedà.

Els quatre premis restants, relatius a Projectes i experiències, han estat atorgats a l'Associació Riborquestra, de Barcelona; l'Associació La Rotllana, de Badalona; el Taller de Teatre del Centre Parroquial Sant Vicenç, de Sabadell; i l'Associació Club d'Esplai La Florida, de l'Hospitalet de Llobregat.

"La Riborquestra" és una orquestra comunitària, participativa i intergeneracional que reivindica la necessitat d’entendre i reconèixer les pràctiques artístiques col·laboratives com un element clau que, d’una banda, ajuda a comprendre l’art i els seus processos i, d’altra banda, genera sinergies que contribueixen al canvi social i a la cohesió.

El projecte "Estiu a la plaça", de l’Associació La Rotllana, té una clara vocació educativa i comunitària des d’una perspectiva de diversitat cultural i treball intergeneracional i amb un fort impacte social. Destaca pel foment de valors com la responsabilitat, el sentiment de comunitat, la convivència i el respecte.

El "Taller de Teatre" del Centre Parroquial Sant Vicenç demostra l'efectivitat d'educar sense esforç aparent a través del teatre i les activitats complementàries, com colònies i trobades periòdiques.

L'Associació Club d'Esplai la Florida ha estat guardonada pel seu projecte "Esplai La Florida. 30 anys treballant per la felicitat dels infants", que fa un èmfasi especial en la integració dels nens, nenes i joves amb problemàtiques socials i en els valors de participació i esforç individual i col·lectiu.


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web.

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Cr. Viladomat, 174, 08015 BARCELONA Tel: + 34 93 412 14 37 Fax : + 34 93 318 04 45 - www.accac.cat - [email protected]
Edició: