La cançó “Qualsevol nit pot sortir el sol” de Jaume Sisa, adaptada per a l’ocasió, és la banda sonora de la campanya turística de la Generalitat per al 2015, “
Catalunya és casa teva”, que s’adreça prioritàriament al mercat domèstic, de proximitat espanyol (especialment Madrid, Aragó, País Basc i País Valencià) i europeu (especialment Alemanya).
La iniciativa compta amb la inversió inicial més alta de les que s’han fet fins ara, 3,8 milions d’euros, i està previst que, a través de tots els elements que la conformen, aconsegueixi uns 400 milions d’impactes. Una part important de la inversió es fa en portals de venda de viatges en línia i d’operadors turístics europeus.
Respecte a l’eslògan, el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha destacat que vol “reflectir la generositat, l’esperit d’acollida i el respecte per la diversitat de Catalunya i de la seva gent”. De fet, el conseller ha subratllat que “moltes de les imatges utilitzades a la campanya provenen de particulars, empreses, entitats i associacions que han col·laborat en la promoció turística del país cedint les seves imatges de manera totalment desinteressada”.
Ara, la col·laboració de la ciutadania continuarà amb aportacions a les xarxes socials del
Catalunya Experience i, en paral·lel, també s'han implicat a la campanya catalans de renom internacional: els germans Roca, Joan i Jordi; el jugador del FC Barcelona, Xavi Hernández; i la nedadora Gemma Mengual.
En una primera fase, la promoció consta d’un espot genèric i, també, un de concret sobre destinacions d’interior i de muntanya. A aquesta part del territori, l’
Agència Catalana de Turisme li dedica una promoció específica durant el 2015, qualificat com l’Any del Turisme Interior i de Muntanya.