Ús de cookies
e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Predicció meteorològica
Actualitzat el 27/06/2013

Es posa en funcionament el portal de tràmits i serveis per a empreses

Canal empresa pretén oferir una eina àgil de gestió que aglutini tots els tràmits i els serveis en un únic espai, generi una comunicació bidireccional i proactiva i unifiqui i ordeni la informació tenint en compte les necessitats de l’empresari.
El portal telemàtic s’emmarca en el Pla d’Implementació de la Finestreta Única Empresarial que impulsa la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu de reduir les càrregues administratives a les empreses i facilitar-ne l’activitat econòmica.

Canal Empresa, està adreçat a empresaris, professionals i intermediaris. Els permet l’accés a les informacions necessàries per a qualsevol moment de la vida d’una empresa i la gestió de clients. Per la seva banda, permetrà a l’administració conèixer les necessitats reals de l’empresari i la realització d’una comunicació proactiva segons els seus requeriments, com enviament d’avisos individualitzats sobre noves convocatòries o finalització de terminis i caducitats de llicències.

Pel que fa a la seva estructura, té dues àrees diferenciades:

- Àrea pública: conté tots aquells continguts o serveis als que les empreses poden accedir sense que calgui la seva identificació prèvia. El canal ofereix continguts públics i accés a serveis de consultes, queixes i suggeriments o sol·licituds de tràmits que no requereixen identificació.

- Àrea privada: es conforma de tots els continguts i serveis de l’àrea pública, però personalitzats segons les preferències i característiques de l’empresa identificada. Aquesta àrea també ofereix accés a aquells serveis que requereixen identificació prèvia per sol·licitar-los, com per exemple l’accés al detall dels tràmits realitzats, la gestió de dades pròpies o les sol·licituds de tràmits que requereixin identificació.

Una altra novetat és la incorporació de l’eina de Cerca guiada de tràmits, que permet conèixer, a partir de l’activitat de l’empresa, i una sèries de preguntes i respostes, tots els tràmits que ha de fer, ordre en que s’han de fer, lloc, requisits, documents, taxes que haurà de pagar i formularis necessaris. Les instal·lacions juvenils poden consultar les tramitacions que els pertoquen triant l'activitat 552, que és la relativa als allotjaments turístics i altres allotjaments de curta durada.




FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web.

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Cr. Viladomat, 174, 08015 BARCELONA Tel: + 34 93 412 14 37 Fax : + 34 93 318 04 45 - www.accac.cat - [email protected]
Edició: