Ús de cookies
e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Predicció meteorològica
Actualitzat el 27/11/2018

Pimec facilita l'accés a la contractació pública

Pimec ofereix un servei d'assessorament per facilitar l'accés de pimes a la contractació pública.

Ajuntaments i empreses municipals contracten serveis, adquireixen béns i liciten obres per assegurar la màxima qualitat de vida de la ciutadania. Només a la ciutat de Barcelona, aquests contractes suposen una despesa de més de 1.100 milions d’euros l’any i generen més de 50.000 contractes.
 
Des de Pimec, de la qual l'ACCAC n'és sòcia col·lectiva, volen facilitar la participació de la pimes als contractes del sector públic, amb la col·laboració d’ens públics implicats, com l’Ajuntament de Barcelona. Per això facilita i millora l'accés a través dels serveis que ofereix a les pimes de tot Catalunya.

La nova llei de contractes del sector públic comporta alguns canvis que, a partir del 9 de setembre de 2018, obliguen les empreses a disposar de signatura electrònica, a estar inscrites a registres electrònics, o a gestionar factures electròniques, entre d’altres.

Des de Pimec t’assessoren i acompanyen per a realitzar els tràmits administratius necessaris per tal de complir amb aquestes obligatorietats.
 
El servei d’accés a la contractació pública inclou aspectes com: 
  • Certificats digitals per a la inscripció als registres electrònics: cal tenir signatura electrònica i, per tant, identitat digital.
  • Per a contractistes: servei de descàrrega i gestió de les factures electròniques rebudes a través de FACeB2B. Inclou suport a la inscripció i acompanyament per a operar al Registre Electrònic Únic d’Identificació d’Òrgans (portal faceb2b) del Ministeri d’Hisenda i Funció Pública.
  • Per a subcontractats: servei de creació i enviament, a través del FACeB2B, de factures electròniques en format facturae, de les empreses subcontractades per a obra o subministraments per part dels contractistes.
  • Inscripció i acompanyament en els registres electrònics de contractació pública (RELI i ROLECE).
  • Acompanyament per a la classificació empresarial.  
  • Assessorament, coordinació i tràmit de procediments administratius, en la presentació d’ofertes a licitacions públiques. 
  • Presentació de recursos especials, administratius i altres.  
 Les cases que vulguin aprofitar aquoportunitat i trenca les barreres per accedir a la contractació pública, només cal que demanin informació a l'ACCAC.
 


Potser t'interessa:
 Una nova contractació pública amb millores per a les pimesCanvis per participar en licitacions de procediment obert simplificatEl certificat digital, imprescindible perquè les entitats puguin fer tràmits oficials.

Navega per les etiquetes

contractaciópimePimecgestióACCAC

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web.

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Av. Portal de l'Àngel, 7 4rt. M/N 08002 BARCELONA Tel: + 34 93 412 14 37 Fax : + 34 93 318 04 45 - www.accac.cat - [email protected]
Edició: