Ús de cookies
e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Predicció meteorològica
Actualitzat el 20/09/2018

Eines digitals per a la relació i comunicació amb l'Administració pública

Coneix els serveis electrònics de Pimec que et facilitaran la contractació pública i la comunicació amb l'Administració.

Pimec, de la qual l'ACCAC n'és sòcia col·lectiva, facilita als associats l’accés als contractes del sector públic a través dels seus serveis electrònics i de l'acompanyament per a realitzar els tràmits administratius necessaris.

Assessora, coordina i tramita procediments administratius davant de l’Administració General de l’Estat, l’administració autonòmica, l’administració local, entitats i organismes públics. Com per exemple, per a permisos, llicències, reclamacions a l'Administració, sancions administratives, procediments judicials contenciosos administratius, litigis o disputes en concursos públics o bé plecs de concursos públics.

Alguns dels serveis electrònics que hi estan relacionats, són:

Pimefactura Integrat

És un servei informàtic que automatitza l’enviament de les factures al client, registrant evidències que la factura ha estat lliurada al receptor correctament. Pimefactura Integrat s’instal·la fàcilment sense necessitat d’informàtic i és legal i segur.
  • Podràs enviar factures a tots els teus clients, ja siguin administracions públiques, empreses privades o persones físiques.
  • Sabràs si el receptor ha rebut la teva factura.
  • Milloraràs la productivitat automatitzant l’enviament de les factures.
  • Reduiràs despeses per eliminació de material, paper i costos d’enviament.
Certificats digitals

A partir de l'1 d’octubre els professionals autònoms hauran de gestionar via electrònica tots els tràmits relacionats amb l’afiliació, la cotització i la recaptació de quotes de la Seguretat Social. Per accedir a aquests serveis, el professional haurà de disposar d’un sistema d’autentificació: certificat digital, el DNI electrònic o el sistema [email protected].

A més, ja és obligatori rebre per mitjans electrònics les comunicacions i notificacions administratives de l’Agència Estatal d’Administració Tributària.
 
Pimec ha estat la primera patronal acreditada per emetre certificats digitals, per facilitar la signatura electrònica a les empreses perquè duguin a terme gestions telemàtiques amb les administracions públiques, disposin d’identitat a Internet i incorporin la signatura electrònica reconeguda als documents en format digital.
 
Ofereix certificats per a la teva empresa i per a les persones. També emet certificats específics per a firmar factures electròniques i el nou certificat de segell empresarial d'àmbit Europeu. Aquests certificats digitals permeten generar firma electrònica reconeguda i s’entreguen en dispositius de firma segurs (targetes o tokens criptogràfics).

Els associats que estiguin interessats en els serveis electrònics de Pimec, poden posar-se en contacte amb l'ACCAC.

Potser t'interessa: Una nova contractació pública amb millores per a les pimes, El certificat digital, imprescindible perquè les entitats puguin fer tràmits oficialsJa és obligatori facturar electrònicament a l'administració de la Generalitat.
 


FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web.

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Av. Portal de l'Àngel, 7 4rt. M/N 08002 BARCELONA Tel: + 34 93 412 14 37 Fax : + 34 93 318 04 45 - www.accac.cat - [email protected]
Edició: