Ús de cookies
e-colònies.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Predicció meteorològica
Actualitzat el 05/07/2018

El certificat digital, imprescindible perquè les entitats puguin fer tràmits oficials

Tràmits com l’alta, la modificació o la baixa al Cens d'entitats del voluntariat de Catalunya requeriran d'un certificat digital a partir del 2 d’octubre de 2018.

El certificat digital és l’eina que permet a les associacions identificar-se telemàticament i serà imprescindible per realitzar qualsevol tràmit (demanar subvencions, pagar impostos, etc.) amb qualsevol de les administracions. A més d’identificar-vos, podeu signar els documents electrònics amb la mateixa validesa legal que la signatura manuscrita.
 
Arran l’entrada en vigor de la Llei 39/2015, la presentació en paper de sol·licituds d’alta, modificació i baixa al Cens deixaran de tenir validesa i, caldrà que, paulatinament les entitats, com a persona jurídica, incorporin els mitjans de signatura electrònica reconeguts per l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
 
Has de tenir present que en el cas de presentar la sol·licitud presencialment, rebràs un requeriment perquè facis el tràmit electrònicament. La teva sol·licitud no es tindrà en compte fins que la presentis electrònicament, això té implicacions en el còmput de terminis, especialment en el cas de sol·licitar.



Font d'informació: Xarxanet.org

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web.

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Av. Portal de l'Àngel, 7 4rt. M/N 08002 BARCELONA Tel: + 34 93 412 14 37 Fax : + 34 93 318 04 45 - www.accac.cat - accac@accac.cat
Edició: